♥ Min Julia ♥

idag på eftermiddagen var jag i falköping och träffa julia ♥ sist jag träffa henne blev jag sjuk .. hoppas det inte händer igen nu !!
jag fick vänta 1 timma innan hon sluta sitt jobb och sen ut i hell regn . som tur var kom mijo ( hennes kille ) med bil och sen fick vi låna bilden och ströga om kring . vi gick på stan och shoppa lite saker och sen åkte vi till donken och flumma ! vi busade lite med julias bebis ( som är en stor kille nu ) innan jag fick åka hem med mamma som slutade jobbet . så kul det var att komma ut , har legat i influensa i över två veckor , så det va kul att komma ut och se folk ! ♥
god natt















Kommentarer
Postat av: cholia

aaw va fint! ,va fina bilder.. alldelses rörd :)

älskar dig <3

2009-08-15 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0