Min måndag

God kväll!

I morses när jag var på VC med mormor gjorde jag dagens insatts :) det var en lite kille som svimmade i väntrummet och jag det var BARA JAG där, fick springa och hämta en tant i vit rock som tacka för hjälpen! Det sluta lyckligt tror jag. Men tur för han att jag var där :)

Idag åt jag och Viktor thai & sushi buffé. Och handlade lite mat som vi ska göra i veckan! Har spenderat några timmar utomhus i det vackra vädret.. Så underbart varmt och skönt, fast det inte var någon sol framme. Hoppas det blir samma väder hela veckan, fast med sol så man kan sola lite!





Öppnade min chokladask som jag fick av Julia och Emma i fredags!
VÄRLDENS gulligaste chokladpralin ♥ och jätte god!










Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: tack :)

allt är fint med mej :)

gjort nått kul idag?

kram

2010-04-26 @ 21:17:22
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: julia <3

säger ju att du är en ängel :) idag, skyddsängel ;P hihi , .. Va bra att det smaka gott hörredudu :) Älskar dig mest <3

2010-04-26 @ 23:39:01
Postat av: - Alexandra!

Åh, vilken hjälte du var igår! :D



Varför sa du inte till tidigare? Jag ville också på thai- och sushibuffé ju. ;)



Nej så häftig choklad! Det står "I love you på den!

2010-04-27 @ 11:56:00
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0