ta bort..

nu har det snöat hela morgonen!!??
förra veckan gick jag runt i shorts och solade i 12-15 graders värme, idag är det 2 + och snö.. verkligen APRIL väder! för att få dagen att gå får jag väl pilla lite med naglarna.. kanske städa lite med.




köpte denna lilla burk här om dan (i födelsedags present till mig själv ^^ ) "dip in" bruk med nagellacks remover i, låter smidigt att bara doppa fingret i och "gnugga lite" så förvinner lacket. Nu slipper jag ta bomull och remover för att ta bort lacket, ibland är det besvärligt att få bort allt utan kamp.. en del lack sitter som berget!!






Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: okej:)



Vad fina! Både de nya och gamla naglarna.

2010-04-21 @ 12:40:34
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Det är verkligen galet väder i april. =/



Vilken häftig grej! Fungerar den där removern bra?



sv: Tack så jättemycket! :D



Maten var riktigt god kan jag lova!



Därför gav jag er läsare en länk till SFs hemsida, så ni kan titta där vilka som är de kommande filmerna. ;)



En bambutatuering? Hur går dem till? :O

2010-04-21 @ 15:41:11
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0