snusk väder!

vart i sjuttsingen tog det vackra vädret vägen som var här i förra veckan?
nu de sista dagarna har det bara varit grått och regnigt/snöigt! jag hatar FUKT i luften när det är kyligt ute, det blir lixom 10 gånger kallare på en gång :(

i morses hade jag ställt klockan på 06.00 för att följa med mamma till hennes jobb så jag kunde ta tåget till viktor, men jag vaknade med världens jobbigaste huvudvärk så jag fick ta 2 alvedon och lägga mig igen.
så tråkigt.. och vädret gör det inte bättre..

viktor fyller 25 på torsdag, hjälp!
vad ska jag köpa i present tro??
hade jag varit rik, hade jag bjudit med han till bangkok :) bara för att slippa detta snusk väder, men nu är man en fattig arbetsökande tjej istället så det får bli något litet, men dock betydelsefullt eller inget.


just me n ma baby ♥






Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Vädret är verkligen blä! Nu ska våren komma, punkt.



Åh nej, inte kul med huvudvärk! :(

2010-03-23 @ 15:01:09
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0