Vilken underbar dag och kväll det blev id...

img_0073 (MMS)

Vilken underbar dag och kväll det blev idag! Dagen började med att åka till Falköping och väcka Viktor. På eftermiddagen träffa jag de underbara flickorna med deras söta barn!  Först köpte jag en present (Viktor fyller 25 år i morgon)!! Sen gick vi till Lilla Blå och fika :) där satt även en tjej från Timotej (?!)  Efter fikat gick vi vidare till Paweena och fick vårrullar och räkchips, barnen fick en hel hink med godis, bullar och mjölk till filmen Ice Age 3.  Vad underbart, inget går upp emot att träffa dessa lovely girls, Love Love!! Och deras små barn får man inte glömma, helt underbara!! När jag kom hem myste jag och min lilla sötis framför tvn och nu ligger jag i sängen tillsammans med SOLO och en surrande fluga :)



Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Åh, vårrullar! Räkchips är verkligen så gott. :O Godis och bullar är inte fel det heller. ;)

2010-03-25 @ 21:43:49
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0